Zaposlitev

V podjetju DOMO, d.o.o. se že 32 let ukvarjamo z upravljanjem večstanovanjskih stavb.

S svojim načinom dela dokazujemo, da smo zaupanja vreden upravnik, našim zaposlenim pa nudimo delovno okolje, ki omogoča nadaljnje izobraževanje in varnost. Trenutno nas je osem zaposlenih.

Ker nam vse več lastnikov v upravljanje zaupa svoje stavbe, k sodelovanju vabimo nove sodelavke in sodelavce:

Referenta/referentko v računovodstvu

Knjigovodja m/ž

Iščemo zanesljivo, odgovorno, natančno osebo, za samostojno opravljanje knjigovodsko - računovodskih del.

Vaše naloge bi obsegale:
- knjiženje bančnih izpiskov
- knjiženje prejetih in izdanih računov
- usklajevanje in vsebinski pregled kontov
- poznavanje DDV in priprava podatkov za obračun DDV
- poročanje o dohodkih davčnemu organu (oddajanje skupnih delov stavb v najem)
- priprava davčnih in računovodskih obračunov
- pregled in izterjava terjatev
- aktivno sodelovanje pri obračunu stroškov oz. izdelavi razdelilnikov stroškov etažnim lastnikom
- sodelovanje in usklajevanje z ostalimi oddelki

Pričakujemo:
- dokončana Ekonomska fakulteta
- zaželene delovne izkušnje v računovodstvu ali upravljanju
- poznavanje MS računalniških programov
- sposobnost za natančno, disciplinirano in odgovorno samostojno in skupinsko delo

Nudimo:
- urejeno delovno okolje in pogoje dela
- vse potrebno orodje in pripomočke pri delu
- stalno učenje in izpopolnjevanje pri delu
- stimulativno nagrajevanje in napredovanje skladno z delovnimi uspehi
- redno delovno razmerje za nedoločen čas, po izkazani delovni uspešnosti po poskusnem delu 6 mesecev
- 8 urni delovnik (od 8ih do 16ih)
- zagotovljeno parkirno mesto poleg poslovnih prostorov družbe.

Vse, ki bi želeli postati del naše ekipe, vabimo, da pošljete prijavo na e-naslov: pisarna@domo.si.
Prijavi priložite tudi vaš življenjepis. Rok za prijavo je 31.1.2022.

Referenta/referentko v računovodstvu

Upravnik večstanovanjskih stavb m/ž

Vaše naloge bi obsegale:
- organizacija in nadzor izvajalcev del v stavbah
- sestanki z lastniki in priprava predlogov za odločanje lastnikov
- organizacija vzdrževanja večstanovanjskih stavb
- priprava podatkov za razdelitev in obračun stroškov
- priprava poročil lastnikom

Pričakujemo:
- V., VI. ali VII stopnjo izobrazbe tehnične smeri
- zaželene so delovne izkušnje pri gradnji, vzdrževanju ali upravljanju stavb
- poznavanje MS računalniških programov
- sposobnost naučiti se dela s programom za upravljanje
- vozniško dovoljenje B kategorije za osebno vozilo
- sposobnost za disciplinirano samostojno in skupinsko delo
- prijazen in vljuden način dela z ljudmi ter visok prag potrpežljivosti pri tem.

Nudimo:
- urejeno delovno okolje in pogoje dela
- vse potrebno orodje in pripomočke pri delu
- stalno učenje in izpopolnjevanje pri delu
- stimulativno nagrajevanje in napredovanje skladno z delovnimi uspehi
- redno delovno razmerje za nedoločen čas, po izkazani delovni uspešnosti po poskusnem delu 6 mesecev
- 8 urni delovnik
- gibljiv delovni čas, glede na potrebe in naravo dela
- zagotovljeno parkirno mesto poleg poslovnih prostorov družbe.

Vse, ki bi želeli postati del naše ekipe, vabimo, da pošljete prijavo na e-naslov: pisarna@domo.si.
Prijavi priložite tudi vaš življenjepis.

Potrebujete upravnika?

z veseljem vam pripravimo ponudbo.
Enostavno izpolnite naš spletni obrazec ali nam pišite na domo@domo.si 

Za vse informacije nas lahko pokličite tudi preko telefonske številke 01/51-99-104
Pošlji povpraševanje